voor vertek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Sanne Wolk - WaarBenJij.nu voor vertek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Sanne Wolk - WaarBenJij.nu

voor vertek

Door: Sanne van der Wolk

Blijf op de hoogte en volg Sanne

06 November 2017 | Nederland, Nijmegen

Voor vertrek.

Hallo, mijn naam is Sanne van der Wolk en ik studeer Sport en Bewegen op het ROC in Nijmegen. Als keuzendeel heb ik gekozen voor internationaal 2. Dat wil zeggen dat ik met 70 medestudenten op 12 november 2017 naar Engeland ga. Samen met een vriendin zit ik in een gastgezin, vanuit daar zullen we 5 dagen in de week naar school gaan.
De 2 weken dat we daar verblijven zijn vol gepland met verschillende sport activiteiten. Ik zal jullie door middel van deze blog op de hoogte houden van mijn reis naar ((en in) Sheffield, UK.

Tot snel,
Sanne van der Wolk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Student Roc Nijmegen.

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 3243

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 26 November 2017

voor vertek

Landen bezocht: